دانلود ویندوز 8 هشت نسخه ی نهایی
تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, | 4:53 بعد از ظهر | نویسنده : مهدی دهقانی

 

دانلود ویندوز هشت نسخه فاینال Windows 8 Final

:: دانلود 3 نسخه مختلف Enterprise و Professional و AIO به صورت جداگانه به همراه شماره سریال ::

:: به همراه لینک خرید پستی کاملترین نسخه ::

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که بلاخره نسخه فاینال البته نه از سوی مایکروسافت بلکه توسط منابع غیر رسمی منتشر شد. بر اساس گفته وبلاگ رسمی ساختمان ویندوز 8، سیستم عامل ویندوز 8 نسخه RTM (ساخت 9200) در اوت 2012 به صورت تقلبی منتشر شد و در 26 اکتبر 2012 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم ‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.این ویندوز را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تصاویری از محیط ویندوز:

Windows 8 Final Screenshot 1
Windows 8 Final Screenshot 2
Windows 8 Final Screenshot 3
Windows 8 Final Screenshot 4
Windows 8 Final Screenshot 5

رابط کاربری مترو:
ویندوز 8 رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار (مربع مانند) که در صفحه شروع (Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد (Contracts) استفاده کنند. آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز (Windows Store) در دسترس خواهد بود. برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++،ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع (Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم (Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.
فروشگاه ویندوز:
فروشگاه ویندوز (به انگلیسی: Windows Store) پلت فرم آینده توزیع دیجیتال توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه های کاربردی سبک مترو ویندوز 8 توسعه یافته است. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی دسک تاپ خود را تبلیغ کنند. در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است. برنامه های پرداختی در محدوده قیمت 1.49 دلار تا 999.99 دلار می باشد.برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می توانند برنامه های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند. فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز 8 نسخه مصرف کنندگان که در تاریخ 29 فوریه 2012 منتشر شد، دردسترس قرار گرفت. توسعه دهندگان و برنامه نویسان از 38 کشور می توانند برنامه های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند. این برنامه هم اکنون از 109 زبان پشتیبانی می کند. البته این در ایران در دسترس نیست.
مایکروسافت، فروشگاه ویندوز را در ویندوز 8 تایید کرده‌است. به‌مانند مرکز نرم‌افزار اوبونتو و فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی مترو شکل خودشان را بر روی وسایل جانبی ویندوز 8 انتشار دهند. فروشگاه ویندوز همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی Win32 یا «دسکتاپ قدیمی» را نیز انتشار دهند، اگرچه فروشگاه فقط پیوندها به وب‌گاه‌های برنامه را آماده می‌کند.
ویژگی های جدید:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر 10
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- برنامه مدیریت وظیفه Task Manager جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه (اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک (NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس 2010
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید
ویژگی های حذف شده:
- نوار دستور (command bar) جایگزین نوار ریبون (Ribbon UI) شده‌است.
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه (add-on) در دسترس است.
- ویندوز مدیا پلیر از پخش دی وی دی پشتیبانی نمی‌کند، اگر چه ویندوز مدیا سنتر اگر جداگانه خریداری شود هنوز پخش می‌کند.
- دکمه شروع (Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است.
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود.
- رابط کاربری آئرو ویندوز (Aero) که در ویندوز ویستا و ویندوز 7 وجود دارد در ویندوز 8 حذف شده‌است.
- صفحه آبی مرگ که اطلاعات فنی درباره خطایی که باعث توقف سیستم عامل شده را نشان می‌داد ساده تر شده‌است.
نکات مهم:
- اگرچه این نسخه فاینال بوده اما از سوی شرکت ماکروسافت منتشر نشده از همین رو مسئولیت استفاده از این نسخه بر عهده کاربران می باشد.
- در حال حاضر دو فعالساز برای این ویندوز منتشر شده اما تاکنون فعالسازی که به صورت دائم بتواند اعتبار 30 روزه ویندوز را از بین ببرد منتشر نشده است.
- در حال حاضر 2 نسخه Enterprise و Professional از ویندوز 8 منتشر شده که ما هر 2 نسخه را به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده ایم. همچنین نسخه ی دیگری با حجم کمتر با نام AIO هم منتشر شده که خود شامل دو نسخه دیگر یعنی:

Windows 8 Enterprise RTM x64
Windows 8 Enterprise RTM x86
Windows 8 Professional RTM x64
Windows 8 Professional RTM x86

می باشد. لذا کاربران محترم قبل از دانلود حتمآ به این نکات توجه داشته باشند.
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: Windows 8 Enterprise RTM x86 ::


———————————————

.:: Windows 8 Enterprise RTM x64 ::.
.:: بخش اول ::.



.:: بخش دوم ::.


———————————————

.:: Windows 8 Professional RTM x86 ::.


———————————————

.:: Windows 8 Professional RTM x64 ::.
.:: بخش اول ::.



.:: بخش دوم ::.


———————————————

.:: Windows 8 AIO RTM ::.
.:: بخش اول ::.



.:: بخش دوم ::.



.:: بخش سوم ::.



روش نصب ویندوز:
برای نصب این ویندوز باید شما فایل ایمیجی را که با فرمت ISO می باشد بر روی یک دی وی دی خام رایت کنید. معمولآ یک ویندوز باید دارای خاصیت بوتیبل باشد و اگر فاقد این خاصیت باشد نمیتوان آنرا نصب نمود. این ویندوز نیز طوری ساخته شده که دارای خاصیت Bootable باشد و برای اینکه وقتی شما آنرا بر روی دی وی دی رایت می کنید همچنان از این خاصیت بهره ببرد باید از نرم افزار مخصوص اینکار استفاده کنید. یکی از نرم افزارهای مخصوص اینکار که خاصیت بوتیبل ویندوز را پس از رایت از بین نمی برد نرم افزار UltraISO می باشد. در زیر لینک دانلود این نرم افزار را برایتان قرار داده ایم که میتوانید آنرا دانلود کنید. بعد از دانلود این نرم افزار و نصب آن برنامه را اجرا کنید و از منوی File گزینه Open را انتخاب کنید و سپس وارد مسیری شوید که فایل ISO ویندوز را در آنجا Extract کردید. با انتخاب فایل ایمیج محتویات آن درون برنامه نمایش داده می شود بدون ایجاد تغییرات در محتویات آن یک دی وی دی خام درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید و سپس از منوی Tools گزینه Burn CD/DVD Image را انتخاب کنید در کادر ظاهر شده Write Speed را بر روی 4X قرار دهید و سپس بر روی گزینه Burn کلیک کنید تا عملیات رایت آغاز گردد.
سریال ها:

Retail License
Core = FB4WR-32NVD-4RW79-XQFWH-CYQG3
Professional = XKY4K-2NRWR-8F6P2-448RF-CRYQH
ProfessionalWMC = RR3BN-3YY9P-9D7FC-7J4YF-QGJXW (Upgrade Only)
Volume License
gvlkCore = BN3D2-R7TKB-3YPBD-8DRP2-27GG4
gvlkProfessional = NG4HW-VH26C-733KW-K6F98-J8CK4
gvlkProfessionalWMC = GNBB8-YVD74-QJHX6-27H4K-8QHDG (Upgrade Only)

.:: جهت دانلود نرم افزار UltraISO کلیک کنید ::.

.:: جهت دانلود فعالساز 180 روزه ویندوز کلیک کنید ::.
.:: جهت دانلود فایل حذف Watermark ویندوز کلیک کنید ::.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: